Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Masker og kostymer

edited June 2011 in Donaldisme

Vet noen om det finnes butikker e.l. i Norge som selger Disney-kostymer? Jeg tenker på de vanligste figurenes kostymer, som Donald, Dolly, Mikke, Langbein, Skrue, Petter Smart osv, samt tilhørende masker. Jeg er medarrangør i et sporløp der vi har tenkt å la alle postvaktene være utkledd som ulike Disney-figurer (pluss at alle postene skal være relaterte til figurene).

Har dere sett noe sånt kostyme og masker noe sted, eller vet dere noen som lager det (evt låner ut) - butikker, private? Jeg vet jo at det har vært mye kreativitet på diverse opptog/karneval, men har vært lite borti det selv.

Comments

• edited November -1

Mulig du kan finne noe hos Standard Festmagasin i Oslo. Mener å ha sett Disney-kostymer her på et tidspunkt, men ser ikke ut som de har noe på nettsidene sine nå. Mulig de kan bestille kostymer eller vet om det er noen andre som selger?

Edit: Har idag observert Woody-masker (Toy story) hos Toys "R" Us i Sandvika. Men det var vel ikke Disney/Pixar du var på jakt etter?

• edited November -1

Jeg har selv en gang leid Donald-kostyme på Standard, til et utdrikningslag, så det vet jeg i hvert fall at de har. (Eller i hvert fall hadde for ikke mange år siden.)

• edited November -1

Takk for svar. Skal sjekke ut denne butikken når jeg kommer hjem fra ferie. (matrosdress og bar rumpe...det kan bli bra...hihi, bare tøyser)

krice: Er ikke ute etter Toy Story o.l. nei, men takk for at du sier fra.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?