Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald til retten for "beføling".

edited January 2011 in Donaldisme

Da ser det ut som det blir rettsak ut av hendelsen i 2008 hvor visstnok Donald var ansvarlig for uanstendig oppførsel på Disney Epcot Center.
Søksmålet som ble levert i fjor forteller om
- severe physical injuries
- emotional anguish and distress
- post-traumatic stress disorder
- headaches
- anxiety
- nausea
- cold sweat
- insomnia
- nightmares
- flashbacks
- digestive problems
- severe shock to the entire nervous system
- severe pain
- permanent injuries
-.....osv

Det var ikke småtteri, men dette måtte jo skje før eller siden.
Vi snakker jo tross alt om en bukseløs sjømann med et merkelig språk.
Sperr anda inne, og gi dama støtten hu vil ha! (Støtten i dette tilfellet er selvfølgelig penger...Kanskje onkel Skrue kan bidra?)

Comments

• edited November -1

Huff. Menneskerasen er en merkelig rase.

• edited November -1

Og hvor mange millioner kan man vente at Disney må betale? I amerikansk rettspraksis er det vel slik at det er Disney som forventes å måtte betale dette søksmålet og ikke personen i figurdrakten. La oss si at man faller på en annen manns eiendom, så er det den annen mann som er forventet å dekke kostnadene knyttet til erstatning osv. Dette er amerikansk rettspraksis som overhodet ikke hører hjemme i en norsk rettssak.

Å i det hele tatt fremstille det som at det er Donald Duck (karakteren) som står bak dette virker totalt absurd.

Tommy skreiv:

Huff. Menneskerasen er en merkelig rase.

Jeg vil heller si suspekt. For det andre operer vi i biologien med bl. a. familie, art og rase. Mennesket er en art.

• edited November -1

Håper det ikke blir noen utbetaling her. Men det blir vel en avtale før retten blir satt, er jeg redd for.

Tviler sterkt på at personen i drakta så noe særlig. Det var nok rimelig tilfeldig hvor Donalds hender havnet. Og hvor mye kan man føle med slike polstra hender egentlig?
    Men nok til å skade nervesystemet betydelig i alle fall...

Men for all del...Jeg hadde nok begynt å kaldsvette selv hvis f.eks. Madam Mim hadde hengt over meg. Mulig jeg hadde blitt kvalm også.

• edited November -1

Glomgold skreiv:

Tviler sterkt på at personen i drakta så noe særlig. Det var nok rimelig tilfeldig hvor Donalds hender havnet. Og hvor mye kan man føle med slike polstra hender egentlig?

Jeg har brukt en slik drakt en gang. Ikke bare ser du grusomt lite (og ingen andre retninger enn rett forover), de er også så varme at du antakelig har øynene fulle av svette også. Avhengig av designet har du ikke nødvendigvis enorm kontroll på hvordan du beveger armer og denslags heller.

Om denne drakta er identisk med den som ble brukt i artikkelen på bildet dreier "hendene" seg om digre hardplasthender som er festet i mindre gummihansker et sted inni. At noen kan ha "befølt" noen med slike hender er mindre sannsynlig enn at de skulle gjort det med grillvotter utenpå boksehansker utenpå polvotter.

• edited November -1

Da fikk hun sikkert karret til seg noe penger likevel...

• Det er visst ikke bare Donald som oppfører seg upassende:

Mikke Mus pågrepet på Karl Johan
  • Er du sikker på at det ikke er en annen Donald det er snakk om??
  • :)) :)) :))
  • Regner med at det her menes den samme Donald som uttalte i media; “Nobody has more respect for women than I do!»
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?