Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Murry-historie i DD15/2010

edited April 2010 in Donaldisme

I tillegg til tidlegare nemnte Barks/Lustig/Jippes-historie i same blad, inneheld vekas Donald-blad Paul Murry-historia «Klonemaskinen».

Comments

• edited November -1

Denne + to andre er historier som Murrys arvinger solgte til Egmont. De ble laget tidlig på 80-tallet, men ble ikke publisert før i 2004.

• edited November -1

Noen som har funnet dem i Inducks?

• edited November -1

Noen som har funnet den i Inducks?

• Jeg snublet akkurat over denne Murry-historien da jeg bladde i DD&CO 15/2010, og ble fascinert av at den hadde Egmont-kode og ikke Western-kode. Så dette er forklaringen. Jeg ser forresten at det står det dreier seg om fire serier i denne gamle AOL-anmeldelsen av Paul Murry HoF 1.

Vet noen hvordan det har seg at disse sene Murry-seriene ikke ble innrullert i Disneys seriearkiv den gangen han tegnet dem på starten av 80-tallet? Jeg mener, jeg antar at de ble bestilt av Western Publishing. Endte Western med å legge ned utgivelsene sine så plutselig i 1984 at de ikke fikk trykket Murrys siste produksjoner? Uansett hva som var greia så ville jeg jo trodd at seriene var blitt antatt før de ble tegnet, og kunne ha vært brukt av Disney-utgivere i andre land allerede da.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?