Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Pocketer i massevis

145791042

Comments

• edited November -1

SvK skreiv:

I dag mottok jeg første Donald Pocket i abonnement. Den kom i en stor konvolutt.
    Det var litt overraskende at det ikke kom noen regning med. Så det kunne vært greit om noen andre som abonnerer kan fortelle om de har fått regning, eller om dette var en feil spesielt hos meg.

Jeg fikk regningen i egen konvolutt. Pocketen har jeg derimot ikke sett noe til ennå.

• edited November -1

Registrerer at prisen på Donald Pocket har gått opp 2 kroner (nr.365).

Likheten mellom Inception og "En drøm for livet" er kanskje en tilfeldighet (jf. en annen tråd her), men tror ikke det er noen tvil om hvilken bokserie/film den føste historia i DP 365 er "inspirert" av...

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Jeg fikk regningen i egen konvolutt. Pocketen har jeg derimot ikke sett noe til ennå.

Du må for all del ikke finne på å betale regningen før du har begynt å motta bøkene!

Hvordan er forøvrig erfaringene med DP per abonnement så langt?
    - Kommer bøkene frem i uskadd stand?
    - Mottar dere bøkene i god tid før de dukker opp i butikkene?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Chrisron skreiv:

Du må for all del ikke finne på å betale regningen før du har begynt å motta bøkene!

Hvorfor ikke? Hvis man betaler regninga si innen forfallsdag, har man overholdt avtalen med Egmont. Derfor må du (Chrisron) ikke finne på å høre på hva Sigvald tilråder.

• edited November -1

Tintern skreiv:

Hvorfor ikke? Hvis man betaler regninga si innen forfallsdag, har man overholdt avtalen med Egmont. Derfor må du (Chrisron) ikke finne på å høre på hva Sigvald tilråder.

Du mener at Egmont ikke plikter å overholde sin del av avtalen - levere det lovede produkt?

• edited November -1

Hva mener AC ? Eller forresten bare drit i det, anmeld dem tvert så er det gjort.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Tintern skreiv:

Du mener at Egmont ikke plikter å overholde sin del av avtalen - levere det lovede produkt?

Egmont plikter å levere iht. den leveringstid de lover. Kunden plikter å betale ifht. betalingsfrist.

• edited November -1

Tintern skreiv:

Egmont plikter å levere iht. den leveringstid de lover. Kunden plikter å betale ifht. betalingsfrist.

Og min erfaring, som abonnent på en rekke av Egmonts bokserier, er at Egmont først leverer før abonnenten betaler...

Kan du forøvrig være grei å fortelle om dine erfaringer som DP-abonnent (jeg går ut fra at du er det):
    - Kommer bøkene trygt frem?
    - Kommer bøkene frem før de legges ut for salg i butikkene?

• SvKSvK
    edited November -1

Sigvald skreiv:

Og min erfaring, som abonnent på en rekke av Egmonts bokserier, er at Egmont først leverer før abonnenten betaler...

Kan du forøvrig være grei å fortelle om dine erfaringer som DP-abonnent (jeg går ut fra at du er det):
    - Kommer bøkene trygt frem?
    - Kommer bøkene frem før de legges ut for salg i butikkene?

I og med at dette er et abonnement, så vil man uansett ha betalt for 12 (eventuelt 6) av bøkene får man har fått dem. Så om man betaler før man har fått første bok eller ei betyr jo det null fra eller til.

Når det gjelder spørsmålene dine:
    -Pocketen kom i en stor konvolutt. Tilstand: Uskadd.
    -Jeg fikk pocketen på en lørdag, 9 dager før den kom i salg i butikken.

• edited November -1

SvK skreiv:

Når det gjelder spørsmålene dine:
    -Pocketen kom i en stor konvolutt. Tilstand: Uskadd.
    -Jeg fikk pocketen på en lørdag, 9 dager før den kom i salg i butikken.

OK, takker for informasjonen. Nå går også jeg for et 1-årig abonnement på DP.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Chrisron skreiv:

Jeg fikk heldigvis pocketen dagen etter at jeg skrev innlegget. :)

Mine erfaringer er de samme som SvK sine. Pocketen kom fram uskadd og i god tid før den kom ut i butikkene.

• edited November -1

Ser vi snart noe til neste pulje av pocketklassikere? Første omgang skulle komme i mai, men kom vel først i juni. Andre runde var ment som en augustgreie, så da bør det vel dukke opp i inneværende måned.

• edited November -1

Runter vom Sofa skreiv:

Ser vi snart noe til neste pulje av pocketklassikere? Første omgang skulle komme i mai, men kom vel først i juni. Andre runde var ment som en augustgreie, så da bør det vel dukke opp i inneværende måned.

Veke 39/40 var svaret eg fekk hjå kundeservice i dag, etter å forgjeves ha prøvd å få tak i nr. 4. Lageret var tomt hjå Egmont, og Bladcentralen sa dei ikkje hadde lov til å sende meg eit retureksemplar.

Det er vel ingen her som har sett nr. 1–10 på butikken framleis, vel?

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Runter vom Sofa skreiv:

Veke 39/40 var svaret eg fekk hjå kundeservice i dag, etter å forgjeves ha prøvd å få tak i nr. 4. Lageret var tomt hjå Egmont, og Bladcentralen sa dei ikkje hadde lov til å sende meg eit retureksemplar.

Det er vel ingen her som har sett nr. 1–10 på butikken framleis, vel?

Skal sjekke med Narvesen i Giæverbukta i Tromsø. Så de hadde en god del eksemplarer i forrige uke.

• edited November -1

Narvesen på sykehuset i Fredrikstad har ihvertfall bøkene idag. Si ifra om jeg skal kjøpe nr 4.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

Narvesen på sykehuset i Fredrikstad har ihvertfall bøkene idag. Si ifra om jeg skal kjøpe nr 4.

Veldig gjerne, berre ikkje du og Einherje kjøper dobbelt ... :-)

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Øyvind Braaten skreiv:

Veldig gjerne, berre ikkje du og Einherje kjøper dobbelt ... :-)

Det årnær sæ!

• edited November -1

Herr Braaten kan gjøre det. Ennå noen timer til jeg går av vakt.

• edited November -1

Da ordner jeg pocket nr 4. Send meg en beskjed med adressen din.

• edited November -1

Så er redaktør Haakon Isachsen tilbake fra sommerferie og jeg har nå fått informasjon fra om at fra og med Donald Pocket 21 vil de nye gjenutgivelsene ha med kreditering av tegnere og forfattere. Flott å høre, eller hva?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?