Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Pocketer i massevis

1363738394042»

Comments

• edited September 2020
    Prøvde å søke litt på nett for å se om det var planer om flere "Donald Pocket Presenterer" etter Spookyzone. Fant ikke ut av det, men fant tilfeldigvis denne oversikten over spesialpocketer som utgis i Tyskland denne høsten:
    https://www.egmont.de/wp-content/uploads/DS-WEB_EEM_VORSCHAU_H2020.pdf

Skulle ønske norske Egmont laget en tilsvarende oversikt da det ikke er så lett å holde styr på alle de ulike pocket-bøkene
  • Ja, tyskerne er gode på slik informasjon. Pocketene har jo også en egen hjemmeside:https://lustiges-taschenbuch.de
  • Leste akkurat på minetegneserier.no at årets halloween-pocket er i salg denne uken: Huttemegtu.
  • Så denne i butikken i dag... er en stund siden jeg kjøpte slike temapockets sist, men inneholder de fremdeles info om hvor "deler av innholdet" tidligere er utgitt? Sto ikke noe sånt i denne, og ingen av historiene så kjent ut basert på en kjapp titt, så kan det være at alt innholdet er nytt i Norge?
  • Halloween-pocketene (og tilsvarende utgivelser som sommerpocketene) inneholder alltid nytt materiale. De er ikke en del av Temapocketene.
  • Aha.
    Uff, er masse utgivelser å holde styr på nå.
  • Det er det virkelig. ;)
  • Etter at Carl Barks Utvalgte: Heldige Donald kom ut, fikk Egmont en del reaksjoner på både pocketstørrelse og trykkekvalitet. De lovet forbedring i neste bok, som skulle være Toner fra Andeby. Denne har jeg ikke sett i butikk. Mulig endring av format har medført endring i rekkefølge på bøkene. Carl Barks Viktige Oppfinnelser er nå mulig å bestille fra serie.no nå til 139 kr. På bokklubbene.no ligger den til 87 hvor det antydes at vanlig pris er 99 kr. Vil kanskje tro at bedre kvalitet på selve boken har gjort Viktige Oppfinnelser en del dyrere samtidig som ikke alle nettbutikker har fått dette med seg og justert prisene. På egmontlitor ser det ut til at det planlegges veldig mange bøker i denne serien.
  • Jeg har sett andre bok i butikken. Trykkvaliteten er dessverre ikke forbedret i det hele tatt -- pikselert trykk på samtlige sider etter hva jeg kunne se. Det er helt utrolig at landets største tegneserieforlag er så inkompetente på noe så grunnleggende.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?