Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Pocketer i massevis

1246742

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

janolaff skreiv:

Resten av historiene fra den danske pocketen "Uhyrlige oplevelser" kommer i pocket nr..368.Så det blir også en stor pocket.

Good. Fint at redaksjonen leser dette forumet og tar affære når de får grei beskjed om at folk ikke er fornøyde.

• edited November -1

Jeg må si at jeg personlig liker at vi nå får to ekstra tykke Donald Pocket istedenfor en mammutbok. Blir mindre å holde styr på i butikken. :)

• edited November -1

SvK skreiv:

janolaff skreiv:

Resten av historiene fra den danske pocketen "Uhyrlige oplevelser" kommer i pocket nr..368.Så det blir også en stor pocket.

Good. Fint at redaksjonen leser dette forumet og tar affære når de får grei beskjed om at folk ikke er fornøyde.

Kan hende at eg tar feil, men dette følast meir som noko som var planlagt frå starten av enn noko som blei gjort i all hast fordi redaksjonen leste reaksjonar på Andeby Online.

• SvKSvK
    edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Kan hende at eg tar feil, men dette følast meir som noko som var planlagt frå starten av enn noko som blei gjort i all hast fordi redaksjonen leste reaksjonar på Andeby Online.

Helt sikkert, det var ikke seriøst ment fra min side. Men det hadde jo vært helt fantastisk hvis meningsytringer vi kom med på dette forumet fikk innflytelse på hva som utgis.

• edited November -1

Jeg er fornøyd med at også vi får disse historiene, men jeg synes at den danske løsningen er bedre.

• edited November -1

Disse nye "klassiker"-opptrykkene er dessverre ikke så mye å rope hurra for.

Etter å ha lest Donald Luksupocket er det en stor nedtur at de nye pocketene ikke er oppgradert med den samme behagelige og leservennlige tekstfonten. (Noe som er tilfelle med de svenske utgavene.)

Det er også slurvet med angivelse av hvilke utgaver bøkene nå foreligger i, bok nummer 8-10 er merket "7. utgave", noe som bare skaper enda mer forvirring omkring opplagene.

Den store sensasjonen er at bok nummer 5 skal finnes i et TREDJE opplag, denne utgaven vil nok bli ettertraktet blant samlerne.

• edited November -1

Har de nye bøkene den nye fargeleggingen fra luksusutgavene?

• edited November -1

I de nye" klassiker"-utgavene av pocket nummer 9 og 10 presterer forlaget å skrive at disse tidligere er utgitt som luksuspocket, i 2008.

Disse kom så vidt meg bekjent aldri ut som luksuspocket (kanskje noen prøvetrykk finnes?), og årstallet er også misvisende, siden den siste luksuspocketen kom ut i 2009.

Det er ikke noe ukjent fenomen at enkelte forlag ikke vet hva de selv utgir, men et underlig fenomen er det like fullt.

• edited November -1

Så alle de 10 første er gitt ut samtidig nå, hvis jeg skjønner riktig...

• edited November -1

I det nye DONALD-magasinet er det en reklameside med laseringstilbud på et abonnement på Donald Pocket. Det går an å abonnere på 7 eller 13 stk. og det reklameres med 30% rabatt.

I tillegg klarer de å spoile baksidemotivet på de 9 neste pocketene i samme reklame.

• edited November -1

Takk for tipset! Sjmikk-sjmakk-sjmokk, abonnement bestilt.

• edited November -1

Frank Aa skreiv:

I det nye DONALD-magasinet er det en reklameside med laseringstilbud på et abonnement på Donald Pocket. Det går an å abonnere på 7 eller 13 stk. og det reklameres med 30% rabatt.

Står det noko om korleis ein går fram for å bestille dette? Eller er det slik at ein må ha ein bestillingskupong frå magasinet for å kunne kjøpe? Hadde forventa å finne noko om dette på Univers, men der står det ingenting.

• edited November -1

Det er på Univers, men særlig lett å finne var det ikke: http://www.univers.no/tegneserier/bladabonnement/Donald-Pocket/sku-A-POC

• edited November -1

Ja, klarte sjølvsagt å finne det sjølv òg to minutt etter at eg hadde klaga over at eg ikkje klarte å finne det. Tydeleg at moralen her er «Sjå litt betre etter sjølv før du sutrar over ting på diskusjonsfora på Internett» :V

• edited November -1

Runter vom Sofa skreiv:

Det er på Univers, men særlig lett å finne var det ikke: http://www.univers.no/tegneserier/bladabonnement/Donald-Pocket/sku-A-POC

Takk for link. Da ble det et abo på meg også. :)

• edited November -1

Har høyrd rykter om at det kanskje står ei sak om Donald Pocket i Dagbladet Fredag i dag, for dei som måtte vera interesserte.

• edited November -1

Takk for tipset, Olaf!

• edited November -1

Måtte du virkelig tenke deg om før du kom frem til at DP 89 var din favoritt-pocket?? "Olaf sin favoritt-pocket er den lange ol-pocketen" tenkte jeg med en gang emnet dukket opp, og fikk det bekreftet litt senere. :p
    Min favoritt-pocket er forresten en annen.

• edited November -1

Kan vel la bildet tale for seg selv...

• edited November -1

Ser at Apple tilbakekaller Iphone 4 nå på grunn av feil. Det er vel liten sjanse for at Egmont gjør det samme?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?