Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

60 år i Norge

edited December 2008 in Donaldisme

Så er desember kommet, og det er kanskje på tide med den store 60-års-feiringen. Eller er det det? Vet noen hvilken dato nr. 1 kom ut - var det første desember eller en annen dato? Når er det vi skal sprettene korkene på Bobleslurpen?

Comments

• edited November -1

Var det ikke helt på slutten av desember 49? Det kom vel bare ett nummer ut det året?

• edited November -1

Karamell skreiv:

Var det ikke helt på slutten av desember 49?

48

• edited November -1

Vegar skreiv:

Karamell skreiv:

Var det ikke helt på slutten av desember 49?

48

ok

• edited November -1

Karamell skreiv:

Var det ikke helt på slutten av desember 49? Det kom vel bare ett nummer ut det året?

De første årene kom Donald Duck & Co ut månedlig. I forordet til bok to i de komplette årgangene skriver Jon Gisle om når det første heftet kom ut: onsdag 1. desember 1948.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

De første årene kom Donald Duck & Co ut månedlig. I forordet til bok to i de komplette årgangene skriver Jon Gisle om da det første heftet kom ut: onsdag 1. desember 1948.

På den tiden utkom bladene på onsdager.

• edited November -1

Det er bra. Da valgte jeg rett dato for feiring og for kunngjørelse av begivenheten.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?