Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Tilbud verdt å få med seg

edited May 2006 in Donaldisme

Platekompaniet selger Disney Treasures serien (Sone 2 versjonen) på tilbud for tiden.
Klipp en hekk for naboen og kjøp deg en klassisk DVD :)

http://www.platekompaniet.no/cache/published_271.asp

«1

Comments

• edited November -1

Og der var de bestilt:)

Vær obs på at det kun er nettbutikken som har disse prisene.

• edited November -1

Fristende, men eg skulle så gjerne hatt dei i dei ekslusive metallboksane...

• edited November -1

Prisen er den samme i butikken. Platekompaniet i Bergen har i alle fall alle filmene til samme pris.

• edited November -1

Oslo også...

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Bunnen er gått ut av det markedet så du finner de på ebay for rundt 40 US$. Selv den første mikke boksen som ble solgt for over 200 US$ en periode har jeg sett til slike priser i det siste. Selvfølgelig er dette brukte bokser, men du kjøper da vel ikke en slik kulturskatt for å sitte og se på cellofanplasten utenpå en uåpnet boks :)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Kristian Rødvand skreiv:

Bunnen er gått ut av det markedet så du finner de på ebay for rundt 40 US$. Selv den første mikke boksen som ble solgt for over 200 US$ en periode har jeg sett til slike priser i det siste. Selvfølgelig er dette brukte bokser, men du kjøper da vel ikke en slik kulturskatt for å sitte og se på cellofanplasten utenpå en uåpnet boks :)

Da jeg kjøpte disse tinboksene på Canadiske www.dvdboxoffice.com betalte jeg 198 NOK. Da hørtes jo 200 US$ helt vilt ut.

• edited November -1

Åja, det var helt ville tilstander på det markedet der en stund inntil noen fant ut hvor mange bokser 150000 egentlig er . Du gjorde sikkert som meg og kjøpte de første boksene helt ny i starten.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Åja, det var helt ville tilstander på det markedet der en stund inntil noen fant ut hvor mange bokser 150000 egentlig er . Du gjorde sikkert som meg og kjøpte de første boksene helt ny i starten.

Stemmer. Jeg skjønte fort at dette var noe jeg hadde lyst på. Angrer ikke!!

• edited November -1

Oppdager forresten stadig flere "Easter eggs" rundt om i menyene på Treasures serien. Noen som vet om en komplett liste?

• edited November -1

Nei, men varsle gjerne når du finner den :) Slike ting bør vel inn i linkebiblioteket her på AOL Olaf ??

• edited November -1

http://www.dvdeastereggs.com/showTitles.php?sort=W

Den sida avslører iallefall noen. Må si at Silly Symphonies har en del egg!

• edited November -1

Lars Martin skreiv:

Prisen er den samme i butikken. Platekompaniet i Bergen har i alle fall alle filmene til samme pris.

Når jeg var innom i går og spurte på pris, var det helt andre priser enn på nettet, men i forrige uke var det tilbud på filmene.

• edited November -1

Jeg har heldigvis alle de amerikanske boksene så jeg slipper å bekymre meg for hva de koster idag.

Jeg har faktisk både amerikansk og norsk utgave av Silly Symphonies da "The Three Little Pigs" er forskjellige på settene. Det norske settet har originalutgaven, mens det amerikanske har en utgave der ulven er omtegnet i en sekvens. (I det amerikanske settet vises bare et par sekunder av originalsekvensen i Maltins intro til filmen.)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Kristian Rødvand skreiv:

Sant nok, det, men eg har likevel ei sperre mot å kjøpe brukte DVD'er (og CD'er. for den saks skyld) . Man har jo ingen garanti for at platene ikkje er fulle av hakk...

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Jeg har faktisk både amerikansk og norsk utgave av Silly Symphonies da "The Three Little Pigs" er forskjellige på settene. Det norske settet har originalutgaven, mens det amerikanske har en utgave der ulven er omtegnet i en sekvens. (I det amerikanske settet vises bare et par sekunder av originalsekvensen i Maltins intro til filmen.)

Javel, hva er det som amerikanerne synes er så farlig med den filmen?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Javel, hva er det som amerikanerne synes er så farlig med den filmen?

Ulven kler seg på et tidspunkt ut som en meget stereotyp jødisk handelsmann.

• edited November -1

Det blei sletta av ein moderator.

• edited November -1

Ikke så overraskende i grunn. :)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Både ulvens forkledning i den amerikanske utgaven, og min kommentar ser jeg. På denne bakgrunn tillater jeg meg å anbefale deg Olaf om å holde deg langt borte fra den **fæle** norske usensurerte utgaven av denne filmen :-)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Og dette innlegget var *fullstendig* malplassert når han eg skreiv svar til sletta innlegget sitt gitt. Nei, det var sjølvsagt ikkje ulvens kostyme som blei sletta av ein moderator. Eg svarte på Audun-s innlegg om kva som hadde skjedd med Sigvalds innlegg.

Fint om folk *lar vere* å slette/endre ting som folk har svart på ... Sånt blir det kaos av, nemlig.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?