Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Fantonald Reloaded

13

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

Jeg støtter meg til Lokes anbefaling. Likte du "Evronianere", vil du mest sannsynlig også like resten veldig godt. Etter min mening er "Evronianere" langt unna å være det beste bladet i serien (selv om jeg synes også dette bladet er bra).
    Og når det gjelder tegnestilen: Den kommer som sagt til forandre seg, men utelukkende til det bedre, faktisk.

Fantonald kommer forresten 12 ganger i året, ikke 13. Det er f.eks. 5 uker til neste nummer. Så der sparer du i hvert fall 43,50 i året:-)

• edited November -1

Ja det er sant! Har tenkt meg til en bruktbutikk i neste uke eller noe sånt. Der har jeg sett de har en bunke Fantonald-blader liggende:D Så der kan jeg spare enda mer! (de selger for 5 til 20 kr!):D

• edited November -1

Finnes det nettsider med info om Fantonald? evt. Hjemmeside?
    Og hva er lesernes favoritt-historie?( En slags meningsmåling!:D)

• SvKSvK
    edited November -1

Severn skreiv:

Du har jo denne siden her:

http://www.pkno.com/

Denne siden har eksistert i ulike fasonger, med ulike domener over lang tid. Jeg vet egentlig veldig lite om den, så det nye layoutet nettopp selv. Men som du ser på forsiden, kommer det mer etter hvert.
    Det er også et forum der. Tror Loke har mer peiling på dette her enn meg. De PKNO-greiene der har jeg i hvert fall aldri skjønt helt.

Tenker du på tidligere utgitte Fantonald-blader nå?

• edited November -1

Svk: PKNO er eit fanprosjekt der me ideelt sett skal lage forklaringar på dei små kontinuitetshola som måtte vere mellom dei to fyrste seriane, og muligens erstatte/forbetre dei svakare historiane i den andre serien, der mange meinar mykje ikkje levde opp til den fyrste seriens standard. I tillegg skal me forsøke å skrive ei fortsetjing på historia der me bla.

SPOILER:

bringer tilbake Evron (me meinar det er urealistisk at heile imperiet forsvinn med Evrontrilogien, var trass alt ikkje alle som døde der, og muligens Glupus.

I praksis er det så langt kun skreve ein del fanfics som egentleg ikkje gjer så mykje reint praktisk. Litt har dog blitt gjort, om det er konstruktivt eller ikkje kan debatterast. Ein del nye plott/element er blitt lagt til òg, blant anna har eg skreve ei historie der me ser kvifor og korleis Rikerud forsvann frå Andeby (han er der jo tydeleg ikkje i PKNA, men ettersom "Evronianere" anerkjenner Pocket-kontinuiteten, må han jo ha vore der før) og introdusert Kladden og Gråstein til universet, simpelthen fordi eg ikkje klarte motstå freistinga til å bruke dei to karakterene i ein meir vaksen setting enn normalt.

Vel, nok om det, poenget er at me tek gladeleg i mot alt - fanfics, teikningar, you name it. Og i tillegg har me så smått byrja lage eit fantonaldleksikon i wikipediastil.

Severn skreiv:

Ja det er sant! Har tenkt meg til en bruktbutikk i neste uke eller noe sånt. Der har jeg sett de har en bunke Fantonald-blader liggende:D Så der kan jeg spare enda mer! (de selger for 5 til 20 kr!):D

Anbefalar deg i så fall å ikkje kjøpe blader frå den tredje serien... hugsar ikkje på sittande bak når den byrja, var ved årsskiftet ein eller annan gong... SvK?

Severn skreiv:

Du kan starte ein tråd der du spør om det her: http://www.pkno.com/forum/index.php? Ikkje bli overvelda av at dei få medlemmene som er der har lest Fantonald sidan 96 nesten alle saman, forresten, forhåpentlegvis kjem det litt nye medlem etter kvart no som serien går att. Om eg skal gjette vil eg forresten tru at den flest har som favoritt er bladet "Trauma". Personleg trur eg eg vil framheve "Høstblader" og "Carpe Diem". Men det er mange særs sterke.

• SvKSvK
    edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Anbefalar deg i så fall å ikkje kjøpe blader frå den tredje serien... hugsar ikkje på sittande bak når den byrja, var ved årsskiftet ein eller annan gong... SvK?

Riktig. Den tredje serien startet med nr.1 2003.

• edited November -1

Takker. Så, med andre ord, om du vil kjøpe bruktblader som foregår i samme univers som dei bladene som kjem no, bør du kjøpe blader frå før 2003. :-)

• edited November -1

Ok takk for svar! Skal huske på å kjøpe den redje serien:D

• edited November -1

Nå har jeg registrert meg på forumet:D Her er et spørsmål: Betyr PKNA første serien? Hvor lenge holdt de n på? Pk2 er vel da den andre serien? Og Pikappa den tredje?(som startet i 2003...)

• SvKSvK
    edited November -1

Severn skreiv:

Ehhh, poenget var vel at du IKKE burde kjøpe den tredje serien. Men det er jo selvfølgelig opp til deg, dette.

Her er et spørsmål: Betyr PKNA første serien? Hvor lenge holdt de n på? Pk2 er vel da den andre serien? Og Pikappa den tredje?(som startet i 2003...)

PKNA er ganske riktig den første serien, den gikk fra nr.1 1996 (i 96 kom det bare ett nummer) t.o.m. nr.3 2001.
    Den andre serien, PK2, startet da med nr.4 2001.
    Og Pikappa er altså den tredje serien.

Til spørsmålet ditt om favorittblader:
    Det er veldig vanskelig å velge, men jeg tror jeg trekker frem
    "Carpe Diem" (4/98) og "Fase to" (8/99) som de bladene jeg liker best.
    Jeg vil også nevne "Jordskjelv" (4/97), "Portrett av en fortidshelt" (5/97), "Tiden flyr" (4/99) og "Bølger i tiden" (9/00)

• edited November -1

Skulle jeg ikke kjøpe den tredje serien? Da så:D
    Takk for oppklaringen med PKNA, PK2 og Pikappa!

• edited November -1

SvK skreiv:

Severn skreiv:

Ehhh, poenget var vel at du IKKE burde kjøpe den tredje serien. Men det er jo selvfølgelig opp til deg, dette.

Han må gjerne kjøpe den tredje serien (og då er det ein generell tendens til at bladene blei betre jo nyare dei var, etter den elendige starten) men då må han vere obs på at dei foregår i eit alternativt univers og ikkje har samanheng med Pocket-Fantonald og Fantonald Reloaded.

Til spørsmålet ditt om favorittblader:
    Det er veldig vanskelig å velge, men jeg tror jeg trekker frem
    "Carpe Diem" (4/98) og "Fase to" (8/99) som de bladene jeg liker best.
    Jeg vil også nevne "Jordskjelv" (4/97), "Portrett av en fortidshelt" (5/97), "Tiden flyr" (4/99) og "Bølger i tiden" (9/00)

Ah, korleis kunne eg gløyme "Jordskjelv"?! Trur eg likar den betre enn dei to eg lista, faktisk. Den ekstreme spenninga på slutten, dei fantastiske teikningane... eg har aldri nokon gong, verken før eller seinare, vore så ekstremt engasjert i ein sluttscene i ein teikneserie, det var som om eg såg ein film.

Er mange andre særs sterke, dog. Dei du nemner, og "Ikke noe personlig", "Ragnarok"... Er ueinig i "Tiden flyr", dog, det er vel ein av dei eg ikkje likte særleg, om eg knyttar rett tittel til rett blad her.

• edited November -1

Tror jeg skal holde meg til PKNA og PK2 jeg:D Har nå lest litt i ett blad fra 2003 og likte evronianere mye bedre... Nå som de sender alle bladene på nytt igjen, så kommer nok ''Jordskjelv'' i reprise ved årskiftet:D

• edited November -1

Dett er kanskje et dumt spørsmål, men: Hvorfor dele Historiene i PKNA, PK2 og Pikappa? :b

• edited November -1

Fordi det er tre forskjellige serier. Tenk deg det som ein tv-serie som skiftar tittel og mange karakterar. PKNA og PK2 høyrer saman ved at PK2 fortsetter på PKNA, men det er fortsatt ein ny serie, på same måten som PKNA høyrer saman med Pocket-Fantonald men likevel er noko anna. Den tredje serien er endå meir tydeleg noko nytt, ettersom den ikkje foregår i same kontinuitet/univers som dei to forrige gjorde.

Ja, "Jordskjelv" kjem snart, gledar meg til å sjå fleire få anledning til å lese det bladet.

• SvKSvK
    edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Er ueinig i "Tiden flyr", dog, det er vel ein av dei eg ikkje likte særleg, om eg knyttar rett tittel til rett blad her.

Det gjør du sikkert. Jeg er godt klar over at det ikke akkurat er et av de meste populære bladene, men selv koste jeg meg skikkelig da jeg leste det siden det var ganske humoristisk anlagt. Men det leverer jo ingen verdens ting til kontinuiteten.

• edited November -1

SvK skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Er ueinig i "Tiden flyr", dog, det er vel ein av dei eg ikkje likte særleg, om eg knyttar rett tittel til rett blad her.

Det gjør du sikkert. Jeg er godt klar over at det ikke akkurat er et av de meste populære bladene, men selv koste jeg meg skikkelig da jeg leste det siden det var ganske humoristisk anlagt. Men det leverer jo ingen verdens ting til kontinuiteten.

Ah, ingenting til kontinuitet, nei, då er det den eg trudde det var.

Og eg mislikte den, ja. Hatar ting som ikkje leverer til kontinuitet av natur. Det er reint instinktivt.

• edited November -1

Severn skreiv:

Dett er kanskje et dumt spørsmål, men: Hvorfor dele Historiene i PKNA, PK2 og Pikappa? :b

Jeg kan si det sånn:

PKNA (Paperinik New Adventure. 1. serien):
    Evronerne
    23. århundre

PK2 (Paperinik 2. 2. serien)
    Everett Ducklair

PK (Pikappa, 3. serien)
    Har ingen ting med PKNA/PK2 å gjøre. Man kan si at det er en slags parallellverden, med PKNA.

PKNA er den viktigste av alle tre, men serien PK2 er også viktig. Pikappa er serien man ikke trenger, om man da ikke er en fan som meg.

Liker man Batman (Lynvigen), Ghost in the Shell, James Bond, Alien og Donald Duck, da er Fantonald Reloaded for deg.

• edited November -1

Konrad Kiwi skreiv:

Severn skreiv:

Jeg kan si det sånn:

PKNA (Paperinik New Adventure. 1. serien):
    Evronerne
    23. århundre

Eller, for dei som ikkje har lese noko av dette:
    - Invasjon av utenomjordiske
    - Tidsreiser

PK2 (Paperinik 2. 2. serien)
    Everett Ducklair

Tenk Superman og Lex Luthor dersom Superman OG leseren er usikker på om Luthor er snill eller slem gjennom heile serien.

(Pikappa, 3. serien)
    Har ingen ting med PKNA/PK2 å gjøre. Man kan si at det er en slags parallellverden, med PKNA.

PKNA er den viktigste av alle tre, men serien PK2 er også viktig

Usikker på kva du meinar med "viktigeste". Om du meinar "beste" er eg einig, PK2 har ikkje fullt så sterk gjennomsnittskvalitet på bladene. Men begge er jo i same kontinuitet, begge er like viktige slik sett.

Liker man Batman (Lynvigen), Ghost in the Shell, James Bond, Alien og Donald Duck, da er Fantonald Reloaded for deg.

Hehehehe. Fantonald Reloaded er noko for dei fleste, trur eg egentleg - gode historier er gode historier. Men dei som er van med superheltblader har kanskje ein liten fordel.

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:
    Hehehehe. Fantonald Reloaded er noko for dei fleste, trur eg egentleg - gode historier er gode historier. Men dei som er van med superheltblader har kanskje ein liten fordel.

Men de må også like ender med maske og kappe.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?